Sayfalar

20 Ocak 2017 Cuma

Asker'de Ağlar

Vatanı için çarpışan tüm güvenlik kuvvetlerine ulu bir ülkeye ulu bir hizmet veren tüm herkese selam ederim ve sizlerin affınıza sığınarak size asker diye hitap etmek istiyorum.
  Bu yazıma başlamadan önce tüm şehit olmuş olan güvenlik kuvvetlerimize Allah'tan rahmet, asil ailelerine sabır versin. Sadece bu vatan için  bazı insanların anlamayacağı bir ulu ülkü uğruna dağın başında bırakmış olanlara saygımı iletmeyi bir borç bilirim. Biz sizlerin varlığınızla ayaktayız ve sizlerin sayesinde bu yazıları yazabiliyorum. İyiki varsınız.
  Üzülerek söylüyorum ki sizin için yapabileceğim şeyler sınırlı ve çok küçük. Yapabildiğim bir göz yaşı, ne kadar olursa para yardımı, sizleri unutturmamak için yazabileceğim bir yazı ve birde dua. Sizlerin verdikleriniz yanında bizim verdiğimiz herşey denizdeki kim tanesi kadar büyüklüktedir.
  Ben öncelikle kendi adıma sizin hatırlatıyor  ve  birkaç öz eleştiri yapmak istiyorum. Mevsim kış ve soğuk, sizlerin can korkusu ve barut kokusu olan bir ortamda düşünceniz hele şu teröristleri etkisiz hale getirsek de aileme kavuşsak diyorsunuz. Ya biz ne yapıyoruz; ne kadar dogalgaz yaktığım ve arabanın yakıtına ne kadar zam geldi düşüncesi hakim oluyor. Biri can biri mal derdine düşmüş insanlar haline geldik. Bu kutlu yolsa size nasip bana uzak olmuş. Ama kalbim ve gözyaşım sizlerle beraber dostlarım.
  Şehitlik makamı size nasip gözyaşı hepimize nasip ise sizler ulu ve büyük bir insansınız. Sen ağlama askerim Mehmetçiğim. Gözyaşın bizi boğar ve yok eder. Sen bize anaların emaneti ve vatanın donduz bekçilerisiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.