Sayfalar

15 Ocak 2017 Pazar

Hayvanı Sevmeyen İnsanı Sever mi?

  Sevgi insanlar için hem en değerli hemde en ulaşılmaz bir duygudur. Değerli olması tamam da ulaşılmaz olması ne demek diyen dostlarım olmuştur. Ulaşılmaz olan şeyler bizim elde edemediklerimiz eksikliklerimizdir.  Elde edilemeyen şeyler ise paranızla, gücünüzle alamayacağınız fakirliğimizdir. Gelelim sevgi konusuna. Bu yaşadığımız dönemde artık nedeni ne olursa olsun bir sevgisizlik sebebi ile şiddet ortamı giderek büyüyor. Kadına şiddet, hayvana şiddet gibi birçok sayacağımız konu var. Tek sebebi sevgisizlik ve hırs.  Sevgi insanın yaradılış hamurundan bir parçadır aslında. Yüce Allah insanı sevgisinin artarak taşması nedeniyle daha çok sevgi için yaratmıştır diye düşünüyorum. Biz insanoğlu nekadar kötü olsak bile Yüce yaratan bizi her zaman seviyor. Hiç düşündünüz mü güneş artık doğmuyor diye. Güneşin doğmasını sağlayan bizi seviyor. Ya biz......
   Geçen gün sokakta bi köpeğin ölüsünü gördüm. Duydum ki tecavüze uğramış. İğrenç ötesi insanlıktan nasibini almamış bir canlının işi olsa gerek. İnsan demek istemiyorum çünkü insan en güzel yaratılmış diye biliriz. Daha sonra gazetelerde ve İnternete baktım bir çok hayvana tecavüz ve ardından kafasına sıkarak öldürme haberleri. Nereye gidiyoruz anlamıyorum ama gittiğimiz yer iyi yer değil. Aile düzeni kalmadı her türlü uyuşturucu kullanımı arttı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.